niedziela, 5 maja 2013

living in the slums

Jestem takim dzieckiem, jakie wy badacie. Wychowałam się
w slumsach Europy środkowo – wschodniej.

Niemożliwe, przecież masz czyste spodnie i zadbane paznokcie.
Tak psze pana, właśnie po tym, jak posprzątałam rzygi współlokatora
zadbałam sobie o paznokcie. To o co chcielibyście mnie spytać?
Dziecko, masz dopiero trzynaście lat, a masz spodnie czyste i myśli
czyste i czego ty tu chcesz. Chcę pomóc w ustaleniu przyczyn
stanu beznadziejnego.

Dwadzieścia lat później.

Dom samotnej matki nie nadaje się, dzieciak się zmarnuje. Dobra, zagryzam
zęby i idę stąd, mam zbyt czyste spodnie i myśli zbyt czyste na ten dom.
A te kwiaty w tym ich ogrodzie, to ja im zazdroszczę tego ogrodu,
ale moje kwiaty są na ten ogród za ładne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz